maanantai 30. maaliskuuta 2015

Jes! Kiitettävä. En voi käsittää. Se anatomian ja fysiologian tentti, josta pelkäsin etten edes pääse läpi, olikin sitten kiitettävä. Ihan utopistista, mutta näköjään totta. 

Nyt olis 12.4. mennessä suoritettava myös aseptiikan tentti. Sitä varten pitää vielä treenata. Olisi kiva läpäistä sekin ekalla kerralla. 

Hieman jo hirvittää reilun viikon päästä alkava työssäoppimisjakso leikkipuistossa. Se työ ja oppiminen paikan päällä ei itsessään hirvitä, mutta kun olen seurannut luokkakavereiden kauhisteluja teoreettisuudesta ja tehtäväpaperien sisältämästä "hepreasta", tulee tunne, että en mä tajua, en mä tajua mitään!

Toivottavasti mun ohjaaja osaa opastaa mua suorittamaan koulun tehtävät oikein, jotta näyttö menee läpi, eikä tarvitse sillä tavalla pingottaa, vaan olla oma itsensä ja tehdä työnsä. Se kai se on se tarkoitus. 

Mutta päällimmäisenä on nyt kuitenkin ihan voittajaolo kun sain itselleni vaikeaksi kokemastani tentistä kiitettävän. Näköjään sitä voi vielä oppia täysin uutta asiaakin.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti